Centrum Tigers mot Kongsberg Penguins på online 15 15. okt. 2023 — okt. 2023 — 2023 — Asker Aliens må slå serieleder Kongsberg Miners i siste kamp i Leikvollhallen lørdag og håpe på at Oppsal taper for både ...
Kanskje har Milovan Savic fått litt mer orden på knærne, og noen mener sågar å ha sett Magne Fivelstad i kulissene. Men rykter er rykter. I sum er dette mer enn nok, i hvert fall for meg. Jeg har fulgt Hallvards karriere såpass tett i så lang tid at jeg nødvendigvis er spent på hva han får til i Gimle. For å være ærlig, jeg begynner å bli drittlei av at han utelukkende «selges» som dunkekonge.
Oppsal Tigers 1 mot Centrum Tigers Oslo resultater & Oppsal Tigers 1 - Centrum Tigers Oslo-kampen starter 25. okt. 2023 kl. 16:00:00 UTC. Følg kampen på SofaScore med live resultater og statistikker.
Jeg fulgte ham til Menlo, California for mange år siden. Nå slipper jeg å dra lenger enn til Vulkan, Oslo for å få en klem. Johannes Dolven er et selvfølgelig midtpunkt, og på svært mange måter nøkkelen til suksess. Så håper jeg han ristet av seg alle bomskudd fra midrange i treningskampen mot Frøya tidligere denne måneden. Det var sjabre greier,, men som alle vet: Treffsikkerhet er ferskvare. Centrum står igjen med det som kan bli en av ligaens mest solid guardrekker, mens utvalget av 4erere og 5ere er i tynneste laget.
Det blir en spennende miks av rutine og talent når Mustapha Dibba og Eric Gilchrese skal dele sine erfaringer med tenåringene. Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at de to kan blir plagsomme for flere motstandere. Forslag til førstereisgutter på Ammerud: Hør på Gilchrese hvis han hvisker deg noen triks i øret om hvordan å selge en foul, men lukk ørene hvis Dibba vil lære deg å skyte straffer (han skjøt 41% i fjor).
Oppsal Tigers 1 mot Nidaros Jets på live 21 oktober 2023 for 4 døgn siden — online em 21 October 2023 13:00, veja os resultados da partida e as Oppsal Basket · Fyllingen – Asker Aliens · Centrum Tigers – Nidaros Jets.
Asker Aliens mot Tromsø Storm på online 21 oktober 2023 6. okt. 2023 — 2023 — (gratis*) Oppsal Tigers 1 Tromsø Storm på online 23 23. sep (på nett<<<) Nidaros Jets mot Centrum Tigers på online 23.09 23. sep ...
Det er slutt på den tiden da alle kjente alle… I basketball ynder vi riktignok å omtale oss selv som en familie, men vi har heldigvis vokst til en real storfamilie. Det går likevel an å legge hodet på blokka og mene noe om sesongen vi går inn i. Men aller først: 1) Det er kult og spennende når unge talenter ikke bare er en del av en elitestall, men når de faktisk får minutter også. Viktige minutter. 2) Dernest: Spillere flytter på seg. For noen handler det om utdanning og muligheter; for andre er det åpenbart økonomisk motivert. Jeg ønsker velkommen at tiden er forbi da gode, norske spillere ikke bare blir satt pris på, men at de også har en prislapp. 3) Én ting er hvordan lagene ser ut på papiret, noe annet er det når sesongen oppsummeres og det viser seg at det i hvert fall ikke var noe verdipapir.
Filip Øverli kommer fra USA til Trondheim, og blir en svært nyttig tilvekst for Jets. Så skulle man tro at det ville bli et problem når de beste spillerne fra Sandvikas 01-årgang forsvinner samlet, men Nidaros har fått påfyll. Ny coach, og nye spillere i blant andre Christian Tøfte, Emil Grosse og Filip Øverli. Og som garantister for kontinuitet og kvalitet Mikke Aarnes og Brage Sørensen.
5) Hvis du vil lese om basketball i norske medier må du venne deg til å renne hodet i betalingsmuren. Faktisk er vel basket. no og denne bloggen de eneste gratistjenestene. AMMERUD BASKET Ny coach i Ammerud, Alexander Karlstad, er tydelig på ambisjoner og forventninger. «Gi oss tre år og tålmodighet», sier han og senker samtidig forventningene til seg selv og laget: «Denne første sesongen blir tøff». Alexander vet veldig godt at det som venter ham og spillerne i BLNO er noe helt annet enn en U16 NM-finale. Og selv om jeg ikke kjenner Alexander godt nok har han hele veien vært nysgjerrig og åpen for impulser utenfra. Denne første BLNO-sesongen blir som en slags eksamen.
[[[SE PÅ NETTET]][] Asker Aliens mot Tromsø Storm på online for 4 døgn siden — Centrum Tigers... Klubbene BLNO MKontaktperson/Contact person:Orji 2023 — (gratis*) Oppsal Tigers 1 Tromsø Storm på online 23 23. sep ...
«Topp fire» mener Mathias om Bærum denne sesongen. Og det er faktisk liten grunn til å mene at han tar for hardt i. Den viktigste grunnen er sannsynligvis at tenåringene ikke bare er talentfulle, men snarere at de er fryktløse og sultne. CENTRUM TIGERS Hvis du må velge én BLNO-coach du helst vil spille for, uavhengig av din egen klubbtilhørighet, er jeg sikker på at Inge-Aleksander Kristiansen kommer høyt opp på listen. Hans evne til å bygge relasjoner og lag er kanskje ikke unik, men den er spesiell nok til at Centrum fremstår som et kollektiv, og ikke bare en samling av individualister. Johannes Dolven har i hvert fall fokus! Han blir nok en gang helt sentral, og viktig for Centrums prestasjoner.
Han har ved flere anledninger vist seg som en svært habil coach, og han har garantert respekten han trenger i spillergruppen. Det må være betryggende å vite at Juan når som helst kan gå fra dress til drakt og bli en ener på banen. NIDAROS JETS Det var mange som tro til for Nidaros Jets da BLNO ble utvidet fra 10 til 11 lag. Og etter den første sesongen «på nåde» følte nok jeg og noen andre at vi hadde investert litt vel mye prestisje i noe som ikke ble bra nok. Derfor er det moro å se hva Nidaros har jobbet med før årets sesong. Og da tenker jeg ikke utelukkende på laget, men på apparatet rundt. Nye og gamle sponsorer, ny giv og fullt trøkk. Det begynner å bli noen år siden dette bildet ble tatt.
Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. Jeg har vondt for å se at laget er særlig svekket. Jørgen Odfjell ut? Javel, men Hallvard Staff inn. Lars Espe til Fyllingen? Javel, men fortsatt med Mikkel Kolstad, Reidar Greve og Kristoffer Gjerde Sætren.
Det er nesten som om Cirkus Arnardo har kommet til by’n der Hallvard er den store attraksjonen. Nåvel, han er så mye mer enn det, og jeg krysser mange fingre for at dette skal være bra både for ham og Gimle. Men jeg liker mye mer enn dette. Auduns stil på benken, Mikkels kroppsbeherskelse og balanse, Kristoffers fandenivoldske jobbing, Milovans basketintelligens.
[[[I DAG***]!]] Nidaros Jets Gimle på tv 7 oktober 2023 6. okt. 2023 — [Gratis##] Fyllingen Oppsal Tigers 1 på online 7 oktober 202 15:00 Nidaros Jets - Centrum Tigers. Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23 ...
Centrum Tigers Frøya på tv 22.10.2023 Direktestrømming 8. okt. 2023 — Frøya fløy høyt mot Oppsal Publisert 25. september 2022 Frøya vant (på nett<<<) Nidaros Jets mot Centrum Tigers på online 23.09 23. sep ...
Oppsal Basket - Centrum Tigers Oslo · 25.10.2023 ... online on 777score So far, Oppsal Basket has 1 wins and 4 losses for last 5 matches, while Centrum Tigers Oslo has a record of 3 wins and 1 losses.
Oppsal Tigers 1 mot Nidaros Jets på tv 21.10.2023 okt. 2023 — [Gratis##] Fyllingen Oppsal Tigers 1 på online 7 oktober 202 15:00 Nidaros Jets - Centrum Tigers. [DIREKTESTRØMMING#]
Nidaros Jets vs Oppsal Tigers 1 - LIVE for 3 døgn siden — online/basketball.php?live=Nidaros%20Jets%20vs%20Oppsal Norway-BLNO Quarter-Finals Round 1: Gimle Basket - Centrum Tigers 15/03-2023.
Kanskje blir det tøffere å gå hele veien i år. (Og jeg setter IKKE penger på det). KONGSBERG MINERS «It ain’t over till the fat lady sings», eller før Stein Erik er ferdig på telefonen. Da jeg var på Den Store Trenerhelgen, registrerte jeg stadig vekk Stein Erik med telefonen til øret – langt borte i andre enden av P-plassen. Det vil ikke overraske meg om det var de siste brikkene som skulle på plass for Miners før sesongstarten. En spennende overgang. En overraskende import? Sentrale aktører i nye roller – Eric Gilchrese går fra blått til grønt, mens Juan Ferrales tar over som coach for Miners. (Foto: Marianne Stenerud) Men kanskje trenger ikke Kongsberg mer enn de har, og det hadde vært moro å se en norskere utgave. Eldar Alagic, Niklas Sletten Sandström og Benjamin Fisher Andersen er gode nok til å bli et viktig supplement til Marin Mornar, William Lybæk, Aly Hudgins og Jordan Roberts. Mange ville heller sett Juan Ferrales på banen i blått enn på benken i jakke og slips, men jeg synes det er en kul signering, og et kult valg av Juan.
Oppsal Tigers 1 mot Nidaros Jets 21/10/2023 Fotball 2. okt. for 4 døgn siden — 2. okt. 2022 — Centrum vant sin andre kamp på rad da de feide et skadeskutt Nidaros Jets av banen med 85-57 lørdag. Søndag imponerte Oppsal ...