top of page

Mini Bankers

Public·132 members

(Live kijken) Union LASK Linz kijken live stream 26/10/2023

1 dag geleden — Bekijk live zonder advertenties! Feyenoord vs SS Lazio livestream is niet beschikbaar bij bet365. Geverifieerde en Legale Livestream.

(Vandaag<<) Eintracht Vitesse kijken live stream 28 juli 2023 [LIVESTREAM>>>] Feyenoord Union Saint-Gilloise kijken live s(Streamen!! ) [VOETBAL>] Anderlecht Lokomotiva kijken streaming 7 juli 2023Gallen LASK Linz Dynamo ... De 27-jarige middenvelder, die ook opties in Italië had, werd bij PSV gezien als de opvolger van Ibrahim Sangaré. Artikel gaat verder onder de video Spierings verkoos verrassend genoeg een vierjarig contract bij RC Lens boven een terugkeer naar de Eredivisie. In gesprek met Voetbal International verklaarde hij zijn keuze voor de club die vorig seizoen op de tweede plaats in Frankrijk eindigde. Hij bevestigde dat hij een transfer naar PSV serieus heeft overwogen. “Maar toen Lens zich ook meldde en ik met mijn zaakwaarnemer Ali Dursun een bezoek bracht, was ik eigenlijk meteen verkocht”, aldus Spierings. “Direct de Champions League in, dat is een droom en tegelijkertijd voelde ik dat ik nog niet klaar ben in het buitenland. Ik ben toch vrij avontuurlijk ingesteld, ik hou ervan andere landen en culturen te ontdekken. ”Mismatch met LensIn de voorbereiding op het huidige seizoen kwam Spierings veelvuldig aan spelen toe, vaak ook als basisspeler. Bij de start van het seizoen werd duidelijk dat hij genoegen moest nemen met een bijrol. Hij begon een keer in de basis, maar werd in het met 3-0 verloren uitduel met AS Monaco al na 57 minuten gewisseld door trainer Franck Haise. Feyenoord Lazio kijken stream 25 oktober 2023 Vrij Bekijk li 1 dag geleden — Bekijk live zonder advertenties! Feyenoord vs SS Lazio livestream is niet beschikbaar bij bet365. Geverifieerde en Legale Livestream. Op 12 september kwam vervolgens een opvallend bericht naar buiten: Lens had Spierings niet ingeschreven voor de Champions League. Hij kon dus niet in actie komen tegen Arsenal, Sevilla en PSV. Tegelijk gingen de geruchten de ronde dat Toulouse hem terug zou willen halen, ondanks dat de transfermarkt al lang en breed dicht was. Volgens de regels van de Ligue 1 mogen clubs gedurende het seizoen één speler overnemen van een andere Franse club. Met een sjaaltje van Toulouse om zijn nek verscheen een grote lach op het gezicht van de speler die bij Lens nog net geen 120 speelminuten maakte. Verklaring LensHet bliksemvertrek van Spierings bij Lens was groot nieuws in Frankrijk. Haise gaf tekst en uitleg: “Hij is een goede speler, daar is geen discussie over”, aldus de trainer. “We moeten toegeven dat het moeilijk was. We hebben onszelf de tijd gegeven en geprobeerd te kijken of het op het veld zou kunnen werken. En we hebben ons overgegeven. Er zijn twee opties: of we wachten een jaar en dan gebeurt er wat er gebeurt. Of we vinden de oplossing die zeker niet ideaal is, maar wel het minst slecht voor beide partijen. In overleg met de speler hebben we voor deze optie gekozen. Union SG - LASK Linz: - (Europa League 2023/2024) Voetbalkrant.com · Aanmelden · Nieuws · Kantine · Competities · Ploegen · Personen · Live Volg Union SG - LASK Linz live op Voetbalkrant.com vanaf 21:00. Sport - Het Belang van Limburg Mobile Jupiler Pro League. “Ik vind LASK een topteam, van onderschatting zal geen sprake zijn”: Union-trainer Alexander Blessin blikt vooruit op duel tegen LASK Linz. Comunidad Data Quality 21 sep 2023 — [Live kijken]!!!!]] Union Toulouse kijken 21 september 2023 Livestream Union Sint-Gillis Toulouse vandaag bekijken.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page